14 Kasım 2012 Çarşamba
DEĞİŞİM
Değişim her insanın veya kuruluşun yaşamının bir döneminde geçirmek zorunda olduğu sancılı bir dönemdir. Değişim kaçınılmazdır.
Kendi yaşamımızda sık sık bir yeniden doğuş süreçleri yaşamak zorunda kalırız. Zafer uçuşunu sürdürmek için, bize acı veren eski alışkanlıklarımızdan, geleneklerimizden ve anılarımızdan kurtulmak
zorunda kalırız bazen. Unutulmamalıdır ki Ancak geçmişin gereksiz safrasından kurtulduğumuzda, deneyimlerimizin yeniden doğuşumuzun ve değişimin getireceği olağanüstü sonuçlarından tam olarak yararlanabiliriz...
Değişim insanın kendisinde başlar. geriye doğru dönüp baktığımızda bazı şeyleri kabullenmesek de değiştik, değişiyoruz da. Bulunduğumuz çevrenin de buna katkıları büyük tabii. Değişime ihtiyaç duyulmuyorsa bu kötü işte. insanın kendini yenilemesidir diye düşünüyorum. Zorla hiç bir şey olmaz, insanın kendisinin istemesi gerekir. Gerçekler kabul edilmelidir. Bununla beraber bakış açısı da değişir insanın. Daha geniş pencerelerden hayata bakmayı, olayları sabit değil de farklı açılardan da yorumlamayı öğretir bize. Ya da zaman içerisinde biz bunu keşfederiz. Belki bir kaç yıl önce yaptığınız hareketinizi bile gülümseyerek hatırlayabiliyorsanız ve şimdi olsa ile başlayan bir cümleye başlıyorsanız işte değişmişizdir.
Rutinlerin dışına çık, değişimin peşinden dende koş...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)



0 yorum:
Yorum Gönder